nedensiz kızlar merhaba uygulamaya gore 41 hafta 3 gunluk gebeyım doktora gore 40 haftayı dolduracagımm suan bebegın suyu ıyı dedı 3 gunde bır kontrole gıdıyorum ne sancı ne bısey beklemek ne zormus neler yapmam gerekıyor lutfen yardımux olun
Bussraefe Bizde 40+3 olduk. 2 gündür kasıklarıma adet sancısı gibi sancı giriyor bel ağrısı ile birlikte. Sanırım doğumumuz yaklaştı artık 🤦🏻♀️