Kızlar merhaba bebeğim 55günlük çok şükür sağlıkla dünyaya geldi 2.haftalık olduğundan beri her gece 12den sonra 1den sonra 3 4saat kesintisiz bağrırarak ağlıyor ne yapsak susmuyor kilo alımı cok iyi karnı aç değil hasta değil gazını çıkaramıyor bazen çıkarıyor yine ağlıyor bebeğim kolik mi