Bglmmrn Ayse2337 valla canım ilk doğum değilse ve sezeryan kesin olacaksa git 15 gün önce arkadaşım doğum yaptı açılması olmasına rağmen bin pişman
Elisan Ayse2337 Fethi sekinde Necati Kaya mükemmel bir kadın doğumcu gitmek isterseniz ona gidebilirsiniz
crazyymom Ayse2337 bilge key emiroglu var ben ona gidiyorum ama normal yapcaksaniz doktor seçme şansınız yok acilde kim varsa o giriyo kontrollere bu doktor çok ilgileniyor
Bglmmrn Ayse2337 anladım canım valla yine sen bilirsin açılman iyiyse doğumum rahat olur diyosan git devlete tabi özeller çok pahali
Bglmmrn Tgbkts açılması olmasına rağmen kimse ilgilenmedi üstüne bise suni sancı verdiler 24 saat bekle sonra seni doğuma alırız dediler oda tekrardan imza atıp özele gitti