Merhabalar
Bu 1 aydır başlamış olan el parmak uçlarıma kadar çok kötü sızlama uyuşma ağrı var bu tüm herkeste oluyor mu ne iyi gelir 36+4 haftalık gebeyim. Ağrıdan uyuyamıyorum ne iyi gelir hareket yapıyorum hiç bi faydası olmuyor şuan bile mesaj yazarken parmaklarım uyuşuyor