yasen1 her hamilelikde aynı belirtiler olacak diye bir şey yok canım bu benim 3. Hamileliğim allah nâsip ederse 3. Olacak hepsinde farklı farklı şeyler yaşadım teste gelecek olursak gölgeli şekilde gördüm sanki dün bende yaptım kaset test erken gebelik testim hep pozitif çıkınca birde kaset test ile deneyim dedim seninkine göre daha belirgin kaset test hiç yanılttığını görmedim en doğru karar kan vermek olur yarın vereyim diyorum bende Rabbim isteyen herkese nâsip etsin