MeltemTarhan123 canım karar vermişsin ama yinede bilgi veriyim şuan 27 haftalığız bizde yılbaşı günü detaylı ultrasonum vardı 300 tl gülhiz hanıma gittim haftalar önce çukurambar atm plazada özel muayenehanesi olan bi radyolog o kadar memnun kaldım ki benim sormama bile gerek kalmadan herşeyi anlattı çok ilgili bi bayandı helali hoş olsun aldığı para da şuan en fazla olduysa ücreti 350 olmuştur 4 boyutlu cihazı renkli resimleri hareketli videoları raporu hemen elimize verdi benim ufaklığın sırf bacak boyunu ölçmek için 20 dk uğraştı 1 saat sürdü çok ilgili gerçekten içim çok rahat bi şekilde ayrıldım ordan eğer gitmediysen ve düşünürsen tavsiye ederim ☺