38+5im bugün buraya yazıyorum sürekli zaten sahur için kalktım ve yarım saattir bel ağrısı var aynı zamanda afedersiniz kabız olmusum ve onu yaparken bile aşırı zorlandım nasıl dogurcam bilmiyorum 😀 batma gibi bel ağrım nefes aldıkça sanki batıyor göğüs kafesime değişik ve geçmiyor dakika da tutamıyorum yalancı mıdır sizce