Beyzahamarat72 merhaba herkese 37 haftalık gebeyım ilişkiye gırerken bile canım cok acıyor bıde catı muaynesı oldum doktor nasıl normal dogum yapacaksın buna bıle dayanamıyorsun dedı sureklı kaşıntı var suan bıde şişme ve yanmada var benım gıbı olan varmı 🥺
Liimon Beyzahamarat72 o yüzden canınız çok yanıyordur. Bunu doğuma kadar çözün farklı ilaçla ya da farklı doktorlar