Ahsensmom arkadaşım en kötü kabizligi yaşadım hayatım boyunca 5 günde bir tuvalete gidiyordum. İnanir misin tuvalette neredeyse hatim indiriyordum. O derece kötüydü. Suyumu da içtim , sebze mi de yedim ama bana mısın demedi ! Annem bana dedi ki kızım , sabah aç karna 1 yk zeytinyağı iç , 15 dk sonra 1 bardak sıcak su iç. O seni rahatlatır. Elhamdulillah artık her gün bunu yapiyorum. Her gün rahatça tuvalete çıkabiliyorum. Muhakkak doğuma kadar da devam et. Hem faydalarını da araştırdım. Çok fazla faydası var. Geçmiş olsun 🌺