Tubi1 inşallah olur bu ay🙏🏻 evet bence de değerlendirebilirsiniz ama ben ovulasyonla hamile kalmadm. Sadece merak etmiştim her ay aynı gün mü yumurtlanıyor diye, çünkü reglim hep günü gününe olur. Sonra farkettim ki regl düzenli de olsa bi kadın regl bittikten belki de adete yaklaşana kadar belli zamanlarda yumurtlayabilir. 12 de de gördüm 18 de de😃 çok şaşırdm. Yani bu bebiş de cidden 6-7 de tuttuysa eğer, boşuna demiyorlar demekki bebek istiyorsanız 2 günde 1 ilişki yaşayın diye. Yoksa 12-13 beklesek belki öncesinde olanı kaçırcaz ya da 18-19 da olsa belki 12-13 de yaptk diye o zamanı yapmayp kaçıracaksınız. Bence öyle de bi deneyin , kafanız rahat ve test yapmadan yani sadece olaya odaklanın, diğer şeyleri atın kafanızdan💕inşallah olur🧿