Merhabalar arkadaşlar vajinal akıntım oluyor sarı ve yeşil renkte doktorum vajinal kültür aldı temiz geldi sonuç ama yinede bir fitil yazıyım akıntın oluyorsa dedi ve yazdı kullandım 9 haftalıkken ama hala akıntım devam ediyor şuan 12 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı ve akıntımın devam ettiğini ilaç kullandığımı söyledim doktor aynı şeyi tekrar yazdı bir sakıncası yok zarar olmaz tekrar kullan dedi sizler bu ilacı kullandınız mı ve fayda etti mi acaba
