Bebekmert suan bende öyleyim 3 gündür belim ağrıyordu biliyorum dogum belirtisi olduğunu ama bugün daha arttı belim ağrıyor vajinama başka yapıyorum aşırı hareketli olan bebeğim artık vajinama baskı yapıyor zaten doktorumla tetikte idik riskli gebeligim bu arada ben pazarı anlatmak istiyorum sağ saglim pazartesi hemen hastaneyi ariyacam orda ise hemen doktoruma gidecem bi muane edecem ben dogum başladığını hissediyorum çok korkuyorum 🥹🥹😔inşallah dogum baslamadi bende yeni dus aldım ama hal belim ağrıyor tek temennim dediğim gibi pazartesini sağ saglim ulaşıp doktorumun olduğunu öğrenmem normalde çarşamba günü munamen var rabbim gününde sağ salim kucağımıza almayi nasıp etsin inşallah bende 33+4 haftaligim ama 2 haftada önde gidiyor gelisimi 😔doktorum 34 haftadan sorna sıkıntımız olmaz 34 görelim azdaha sabretsin dedi