Burada bazı kadınlar sadece yargılamak boş yapmak ve insanı kırmak için yorum yapıyor yaa realde belki iki cümle kurmayı bilmeyip burada klavye ile herkesi yargılıyorlar… Yapmayın gebe insanlar çok çabuk kırılıyor alınıyor lohısam yeni bitti birçok eskiye dönüp bazı kadınların yazdıklarını hayretle okudum..