Kızlar bir haftadır gribim 33 hafta bitmek üzere hamileyim aşırı bel ağrım oluyor öksürük tutuyor artık öksürmekten bugazimdan kan gelmeye başladı burnum tıkalı nefes alırken zorlanıyorm acile gittim birşey demediler maalum hamileyim sadece parol hap içe bilirsiniz günlük iki defa sabah akşam diye ama dayanamıyorum artık öksürürken çocuk doğacak diye korkuyorum bir başlayınca üç beş dakika hiç durmadan öksürüyorm küçük çocuğum da var ona da bulaşacak diye korkuyorum benim gibi olup gribi atlatan var mı bitki çayları vs içme dediler hastanede sadece sıcak suya limon sıkıp içiyorum ama faydası yok