Kızlar ben iki kere rahim filmi çekildim biri anestezili biri anestezisiz ikisinde de perde diye bişey çıkmadı filmden sonra 2 kere hamile kaldım birini kaybettim ikincisinde aşılama ile kaldım buraya kadar da perde yok dendi ta ki oğlumun 2 li taramasına kadar radyoloji doktoru perde var dedi ben diğer doktorlarla devam ederken onlarda hiç perdeden söz etmedi çok şükür oğlumu kucağıma aldım 4 yaşında tekrar hamile kaldım bebeğimde yine sıkıntı yok yine perde vs denmedi ama kistim vardı 5 cm oda keseye uzak dedi etki etmez bebeğe dedi en son kontrole gittiğimde bebeğimin kalp atışı durmuş ve doktor bana rahminin yapısı çok değişik perde var gibi dedi tekrardan ben anlamıyorum bi doktor perde var diyor biri yok ben bunca zaman hsg çekildim var mı yok mu bazı doktor var diyor bazısı yorum yapmıyor böyle bişey başına gelen var mı