Svg Hanımlar 38+2 deyim yalancı sancılarım kasılmalarım 31. Haftalarda erken başlamıştı saat 23.30 gibi her zaman ki gibi sancı ve kasılmayla uyandım wc’ye Gittiğimde bişiy geldiğini anlamıştım ama googledan da baktım nişana benziyordu fakat ağrım geçti hastaneye gitmelimiyim yada beklesem mi bilemedim doğum başlamış olsa anlarım herhalde kızımda hala gayet hareketli 🙏🏻
Oglusumubekliyorumsss Svg canim bekle biraz hemn gitme anlarsin sen kendi doktoruna git sabh ilerlerse olmadi ara konus
mrshavva Benim de nişanım akşam gelmişti nişan gelince ağrılar azalıyor galiba benim öyle oldu çünkü neyse gece 2 gibi sancılarım başladı takip ettim sonra sancılara aldırış etmedim pek gittim yattım sabah kalktım wcye girdim çıktım sonra bir sıcaklık suyum gelmiş ilk gebeliğim olduğu için öyle aşırı bir suyum gelmedi hastaneye gittiğimizde 4-5 cm açılmam vardı sizinde böyle olur belki 🙈 rabbim yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza 🥰 bu arada sezaryen düşünüyorsanız beklemeyin gidin hastaneye
Svg mrshavva normal doğum bekliyoruz allahın izniyle bi aksilik olmazsa🙏🏻 O zaman bende beklim sakinleşmişken yarın dr sorayım gel derse gideyim cuma günü randevum vardı ☺️ Çok tşkr ederim 🥰
Svg Oglusumubekliyorumsss şuan iyim ağrım yok her zaman ki kasılmalarım var karnım toplanıyor 😬 hem gelsin istiyorum hemde gelecek die aklım çıkıyor 🤭🤣🤣