Bugün 37+2 deyiz kontrolum vardı 1 cm acılmam var
Lekelenme yada kanama vs gelmedi henüz..
bebiş 3 kilo haftasına göre iyimidir sizce ??
Sol bobregimde taş cıktı ,Sag böbreğimde de grade 2 seviyesinde genişleme var doğum yakın oldugu için stent takmıyorlar sadece bol su ve parol kullanılacak..😭🥹🥹
Karnım çok sık sertleşmeye başladı hafiften karnıma ağrılı sancılı birsey oluyor Ara ara vajinada batma hissi
Dogum yakınmıdır sizce ?🙄🙄🥺