Bas00 12. Haftada farklı sebeplerden dolayı progestana başlamıştım 22. Haftada tam bırakacakken bebek tam aşağıda kanala baskı uyguluyor diye devam etme kararı aldık yarın 28 haftalık olacağım en son 26. Haftada gitmiştim baskıya devam ediyor dozu arttırdık bi de magnezyum kullanıyorum. Baskıdan ötürü kasılmalarım oluyor, hareket ederken falan kasığımda aşırı bi ağrı oluyor ve sürekli tuvaletteyim🤦♀️ progestan bebeğin yukarı çıkmasını sağlamıyor sanırım ama baskı yaptığı için rahim ağzı kısalmasın ve ağrılar günlük hayatımızı çok kısıtlamasın diye dikkat etmek gerekiyor kullanımına bi de çok ayakta kalmamamız , hareketlerimize dikkat etmemiz lazım ki daha fazla aşağıya inip baskıyı arttırmasın