Hatun1 Kızlar ben bugün doğum iznine çıkacağım da çalışabilir raporunu devletten almıştım çalışamaz raporunu da bugün özelde kontrole gittiğim doktor yarın gel vereyim dedi.. ücret alıyorlar mi rapor için bilginiz var mı