Kızlar aralık ayında dış gebelik geçirdim kürtaj oldum öncesinde reglm hep düzensizdi pcos var çünkü. Ama kürtajdan sonra düzenli 2 ay regl gördüm. Bu ay gene gecikmeye girdim 4 gün gecikmem var beta verdim dün 0.100 çıktı. Maydonoz suyu vs icip söktürmeyi düsünüyorum sizce bi kaç gün daha beklesemmi geç döllenme olmuş olabilir mi?