hayriye007 27 W gebeyim mide yanmam ve reflü var o kadar çok arttı ki 2 gündür hiç bir şey yedirmiyor içirmiyor açım ama bir şey yiyemiyorum gaviscon dauble şurup kullanıyorum ama fayda etmiyor sizlerde durum nasıl kızlarrrr
Shdtnnc hayriye007 bir kaşık Tahin ye canım bende çok sıkıntı çekiyorum mide konusunda ve daha önceden de reflüm vardı Tahin ve süt iyi geliyor
Ckaderdem Ben dokuz ay boyunca çektim. Bi su bardağından az suya yarım paket karbonat karıştırıp üzerine biraz limon sıkıp köpüklüyken içtiğimde inanılmaz rahatlıyordu midemi dene istersen doktorum bi zararı olmaz dedi