Sevgi53 bugün birden bir karın ağrısı başladı. Doğum sancısına çok benziyordu . Eyvah dedim geliyor herlade. Eşim hastaneye gidelim desede evde durmak istedim kendimi daha iyi takip ederim diye. Şükür şimdi iyiyim sanırım normal karın agrisiydi ama doğum kasılmasına çok fazla benzediği için endişe yapmadım değil. Henüz çok erken 35. Haftadayiz