Karadutunannesiii 5 gün progestan iğne yapılması gerek ama daha ikinci gün ben oturamiyorum bile yeri çok agiriyor bı çözümü var mı ?
Deniiizzz Karadutunannesiii ahhhh ben ne çektim aylarca ondan hemşirenin vuruşu bile çok önemli düşün ki en sonuncusunu 2 ay önce vuruldum yapan hemşire o kadar maf etmiş ki hatta bugün ciğer geliştirici iğne vurulurken kendi hemşirem bile kızdı ve öneri olarak da oraya masaj yap bir süre beze küçülerek azalacak dedi ve buz kompleksi yap dedi.
Hicrettt Karadutunannesiii Vallah zor, hele hormonlar ayrı bişey, göbeğim tüm morarmıştı 😭 ama bi gün bi tarafa bi gün diğer tarafa. Kendin mi yapıyorsun
Karadutunannesiii Deniiizzz ay gerçekten ya ne zormuş bunun ağrısı hiç böyle tahmin etmemiştim iki taraflı vuruyorlar ama kalkarken bile zorlanıyorum
Emineseugur Aman aman ben ne çektim o iğneden. Top gibi kalırdı bide vurulduğu yer. Belime falan vururdu ağrısı. Hayırla, sağlıkla geçsin bu günler inşallah