Aynı zamanda doğumu da orda yapan var mı. Yada lütfi kırdar şehir hastanesinde. Bilgi almak ıstiyorum süreç nasıl ilerliyor. Memnun kalınmış mı.
İlk hamilelikte takip ve doğum özel de oldu fakat fiyatlar malum acaba okadar para yatırmaya değer mi bilemiyorum. Bir de tesettüre de dikkat ediyorum devlette nasıl olacak bilemedim