Kızlar sizin ne kadar kaldı? Ne durumdasınız nasıl hissediyorsunuz?
37+4 teyim ilk gebeliğim çok heycanlıyım. Şükür her şey yolunda gidiyor. Doğum belirtiniz var mı? Her şey çok anlık mı gelişecek vs bir sürü soru var aklımda. Sabırsızlıkla oğluşumu bekliyorum. Hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻