Eşim sma taşıyıcısı çıktı bende çıkmadı şuan 11 haftalık gebeyim doktorumuz Fetal dna mutlaka yaptır dedi eurofins’le iletisime geçtiğimde Fetal dna testinden bu anlaşılmaz dedi onun için ayrı test var dedi, madem öyleyse doktor neden özellikle bunu istedi anlamış değilim. Biz yine de her ihtimale karşı Fetal dna testi yaptıracağız ama sma’yla ilgisi olmadığından başka ne yapmam gerekir onu da bilmiyorum. Bizim gibi baba taşıyıcı anne adayları var mı ? Nasıl bir yol izlediniz ?