mursed bende sebahattin beye gidiyorum normal istiyorum ilk doğum olunca insan korkuyor birwz ama sezeryandan daha çok korkuyorum açıkçası inşallah bende hayırla sağlıkla kucağıma alırım bugğn tam 37 haftalık oldum kasıklarım da ağrı hissetmeye başladım nst de sancım da çıktı bakalım nasıl olacak,doğumdan önce çatı muayenesi yapıldı mı size bana doktorum 39 da bakcak ebeler dedi