Loliii51 ilk gebeliğimde 29 kilo aldım. Üstelik ne şeker ne paketli gıda ne de hamur işi tüketmiyordum. Fakat yine de bu kontrolsüz kilo alımı elbette benim cehaletimden olmalı. 10 kilo değil 16 kiloyu hemen verdim. Doğumdan sonra kendisi gitti. Fakat geri kalan benimle kaldı. Bununla birlikte aşırı kilo alımı sebebiyle karın kaslarım yırtılmış, göbek fıtığı oluşmuş. Karın ön duvarımda kas yok. Bilgim yoktu ikinci gebeliğimde doktorlar söyleyince bilgim oldu. Çirkin bir görüntü kalmıştı karnımda ama deformasyon sanıyordum, anlamamıştım. Düzelip düzelmeyeceği belli değil. En azından bundan sonrasında daha fazla kilo almamanızı tavsiye edebilirim. 56 kilo hamile kalmıştım 85 kilo doğuma gittim. Üzerinden yaklaşık 4 yıl geçti, halen 68-69 kiloydum ve o kilo ile de hamile kaldım.