Smileylaylom bende hala var bazen bebişimin altını değiştirirken eğiliyorum belim kilitlenmiş gibi kalıyor bide batikon mümkün olduğunca az kullan suyla temizle kurut en iyisi o ben tam bir aylık olana kadar batikon kullandım iyileşmedi doktora sordum geçmedi diye doktorum da batikon iyileştirmeyi geciktirir dedi kullanmayı bıraktım bir haftada dikişim kalmadı şişlik için de büyük ihtimalle ped kullanıyorsan ona değdiği için kızarıp şişmiştir benim o şekilde oldu bu süreçte çok ped denedim tek rahat olan yumuşaklık olarak kotexin pediydi