melisimm_ 24 haftalık gebeyim ve baya irileştim.vücudum ödem topluyor. Çalıştığım yerde herkes neredeyse doğuma gidecek gibisin diyorlar. Biraz utanıyorum böyle olduğu için😞
Bzkrt melisimm_ herkes farklı kimisinin karnı daha küçük kimisinin daha büyük bende zayıfım karnım hemen çıkar ama siz hızlı kilo almışsınız ilk gebeliginizde de biraz fazla almışsınız daha yavaş alırsanız belki bu kadar büyümez
Meryeminannesi20 melisimm_ bazen yediklerinden ziyade ödem oluşuyor oda kilo olarak gözükebilir bu senin vücüdün kimsenin yorum yapma hakkı yok nekadar dengesiz insanlar var
DogaMom melisimm_ 2. Gebeliklerde bebek dışarıdan daha hızlı belli oluyor. Kime ne yahu ne güzel işte 🤭
melisimm_ Ates06 en son bir ay önce tartıldım. 18 haftalıkken 8 kilo almıştım. İlk gebeliğimde de 35 kilo almıştım.
melisimm_ Bzkrt iştahım da açıldı epey. Vitaminler beni çok açıyor. Ama bunun dışında da hipotroidim var, engel olamıyorum çoğu kez. Aslında doğumdan sonra ¾ ü ödemdi kilomun, hemen vermiştim ama ikinci de bu kadar şanslı olur muyum bilmiyorum.
Bzkrt melisimm_ evet vitaminler iştah açabiliyor hipotroid de kilo aldiraniliyor maalesef yapcak bişey yok üzmeyin kendinizi emzirirken çok kilo veriliyor sağ salim kucagina almanız dileğiyle 🌸
melisimm_ DogaMom benimle ilgili sanırım, ben hep zayıf biriydim fiziksel olarak. Şimdi böyle olunca tuhaf hissediyorum.
melisimm_ Sosyalbiri çok şükür böyle bir sorun olmadı. Tahlillerim temiz ama bir şeker yüklemesi yapabilirim.
Beyzadrs melisimm_ kilo olmasa bu sefer de çocuğu beslemiyorsun derler. Benim göbeğim de inanılmaz çıktı. Bebeğin sağlıklı ise boşver herkesin gebelik serüveni farklı