aysuozturk ben bazen bana abuk subuk tabsiye verene tamam sen oyle yaparsin diyorum 😁 mesela;
+Bence normal dogur en iyisi.
- tamam sen normal dogurursun 😘 gibi 😁
Dalganizi gecin ya biz simdi hamileyiz ya, yari deli gibi bir seyiz o yuzden goygoyunuzu yapin geçin 😄 onlar bizim ne hissedecegimizi dusunmeden laga luga yapabiliyorsa bizde yapmalıyız 😌