Fatmanur12345 benimde hep göbek çevremde yuvarlak bişey elime geliyordu başıymış 🥲 kaburgama çok batıyor bu aralar. Devlet hastanesinde doğum yapıcam doktor vücut, normal doğum olarak algılasın diye 39-40haftaları bekleriz dedi. Benimde gönlüm 39un içinden yana bakalım