S-nur1 Kızlar ben 2.transferimi oldum ilkinde test gününe kadar hiçbirşey yapmadım yanımda birileri kalmıştı ben hep uzandım evde yürüdüm felan ama kimyasal gebelik oldu ilk kan sonucundan sonra sonuç yükselmedi bu sefer de çok korkuyorum ya tutmazsa diye çok tedirginim ama ilkine göre bi o kadar rahatım o kadar dikkat etmiyorum yanımda kalan kimse de yok inşallah tutar sizler neler yapmıştınız test gününe kadar 🫶🏻🙇🏼♀️
Onurbanuu S-nur1 ikinci transferde neler verdı doktor ılac olarak kımyasaldan sonra ne zaman basladınız acaba
AlyaO S-nur1 ikinci transferinde genetiğe gönderdiler mi canım? Kimsasal genellikle genetikte bir sorun olduğu için oluyor. Umarım bu sefer sağlıkla tutunur ve bebeğin seninle olur canım
Busracvk Benimde transferimin 5.günü bugün ilk denememiz kayınvalidem yardım ediyor evde yürümek WC gitmek dolanmak dışında bir şey yapmıyorum taze transfer oldum inşallah hayırlı sonuç alırsın sende 🙏🏼
Smybbs 25 Şubat’ta transfer oldum .kimsem yok ve 2.5 yaşında çocuğum var , mecbur herşeyi yapıyorum . Sadece ağır kaldırmamaya ,ani hareketlerden kaçınmaya çalışıyorum.
S-nur1 Onurbanuu Kimyasaldan sonra 3 ay ara verdim ben ilaç olarak da Progestan iğne Progestan fitil Oksapar iğne Ecopirin Estrofem Azomax Kullanıyorum
Onurbanuu S-nur1 regl zamanı gel dediler buyuk ıhtımalle nisan sonu veya nısan ortası gıbı olucam bende
S-nur1 AlyaO Genetige göndermedim canım genetik embriyonun kalitesini düşürüyor dedi doktor tekrar deneyelim dedi Allah korusun olmazsa felan bu sefer öyle göndericem inşallah olur sağlıkla tutunur gerek kalmaz 🌸
Mrymdrc Merhaba kızlar benimde transfer sürecim başlayacak inş doktora gidicem rahim kalınlığına bakılacakmış vajinal ultrasonlamı ölçüm yapılıyor acaba