
Kızlar doktora gittigim sag kasigimda yanma sizlama aci agri gibi benzeri seyler oluyordu ilk dogumdan sonra çıktı ortaya sezeryan yerimde ilk gittiğim doktor anlamadi gibi beni genel cerraha gonderdi o da bu endometriosiz dedi sonra ben baska kadin hastalıkları doktoruna gittim o da endometriosiz dedi ama dedim ilk doktor öyle olup olmadığı belli değil dedi yaninda soru işareti oldugu icin böyle soyledi dedim ilk baslarda küçükdü biraz daha büyüdü Google dan arastirinca kısırlık falan yazıyor dedim doktara o da sende ki baska endometriosiz dedi gebelik icin engel degil dedi nasıl oluyor bu kafam cok karıştı endometriosiz in cesitleri mi var bilen varsa basina gelen yada