Devlette çok acılı oluyormuş özelde çok rahatmış bildiğim kadarıyla ya uyuşturuyorlar ya da uyutuyorlarmış. Eltim öyle demişti. O ortalama 2 sene önce çektirmişti yanlış hatırlamıyorsam 1500₺ civarı. Şimdi nerden baksan 2.5-3 olmuştur diye düşünüyorum ama değer. İlindeki merkezleri aramanı öneririm