Kızlar doktorum kan tahlili yapmadan 2 li test yani direk ultrosana gönderdi detaylı mı büyük mü neyse gönderdi haftaya girecem normal de ilk kan alınıp bakılıp Allah korusun bi sorun olunca büyük ultrosana girilmiyor mu giden varmı oraya yaptıran var mı