İştahım bi ara aşırı kesildi yani doğru düzgün yemek yemezdim ama bu üç gündür çok yiyorum 33+4 haftalığız doktor iki hafta gerilik var beslenmiyorsun beslenmen lazım dedi başka doktora gittim bir hafta gerilik var sıkıntı yok herşeyi gayet iyi kilosu haftasıyla uyumlu sıkıntı yok dedi ama çok yiyorum bununla nasıl başa çıkacam ne güzel bu haftaya kadar 6 kg tek almıştım 😂
Benim gibi olan var mı bu aralar çok yiyen dayanamayan