Ozgur201_ Yeni doğum yapanlar, emzirirken göğsünüz yara oluyormu? Be kullanıyorsunuz bunun için? Lansinoh kremi var ama ben daha doğal birşeyler denemek istiyorum. Ne önerirsiniz?
Bzkrt Ozgur201_ hiçbir krem ise yaramadı bende beyaz lahana sadece ise yaradi haftalarca acı çektim agladim kan akıyordu göğsündem emzirmek eziyetti resmen lahanayı haşlayip göğüs ucuna yerleştirin bekletin soğuk olsun ama gogsunuzde isininca tekrar yenileyin çok iyi geliyor
Newmomdml Ozgur201_ tahin yağı duydum ben hatta ayırdım dolapta tutuyorum ihtiyac halinde kullanmak icin
Seydakrb Ozgur201_ hayır eczanede olmaz aktarda olur bazıları dırek kantoron cıcegınden kendı yapar onu bulsanız daha iyi
Yogurtlupilav Ozgur201_ ayva çekirdeğini azıcık suyla bekletin jel haline getirip onu sürün, bana baya iyi gelmişti.
Purpleonion Ozgur201_ kesinlikle ama kesinlikle gümüş kapak kullan hayatın kurtulur ben çığlık atarak emziriyodum kanıyodu resmen bir sürü şey denedim tek çare gümüş kapak oldu hemen edinmelisin bence