Kızlar merhaba anlayanlar yorum yaparsa çok sevinirim 🙏🏻 75 gr şeker yükleme testi yaptırdım sonuçlarım şu şekilde
Açlık 72
1.saat 152
2.saat 172
Doktorum diyetisyene yönlendirdi fakat sonuçlar hakkında pek bir yorum yapmadı henüz diyetisyen ile görüşemedim sonuçlarım çokmu yüksek endişe etmelimiyim? Diyetisyen harici neler önerirsiniz