Ftrhn canım 19 haftalığım yaklaşık 1 ayı geçen bir süre de inanılmaz bir çiş kaçırmam var post bile açmıştım. Ama günde 4 5 posta. Yolda bile kaç kere geldi. İlk olduğunda makineye bulaşık diziyordum pat diye bir geldi inanamZsın. Kaç kere doktora gittim tahlil verdim benim ki normal çıktı. Hamilelikler de olur dedi. Az önce yine üstümü değiştim hatta. Hapşırma, öksürme, öğürme ani hareket gülme benim ki daha vahim anlayağın. Benim sinir sistemim de bozuldu. İnş senin ki de normaldir. Çok korkunç bir durum!