Hyg Erzurum’da Metin İngeç diye bir doktora gittim, ilk defa gittim nasıl bir doktor olduğuyla işgili hiç bir fikrim yok. Bilenler yazabilir mi? Ya da Erzurum’da bildiğiniz güzel bir kadın doğum doktoru var mı?
bebegimmzgl Hyg metin ilgeç iyi bir doktor özel tercihin ise Buhara da Berna aşır var devlet takipli isen taner çam şehir hastahanesi
miroscumm Hyg Buharada Fatma Aydın var ilk gebeliğimde de kendisine gittim ikinci gebeliğim yine ona gidiyorum ve çok memnunum
Edanurr011 miroscumm ben nırmalde Buhara’da muhammet beye gidiyordm ama doktorumu değişmek istiyorum demet hanımla fatma fatma habım arasında kararsız kaldım ikisinin de iyi olduğunu söylüyolar
Elif_h46 bebegimmzgl kusura bakmayın evet buharaydı evet doğru gayet kaliteli çok iyi doktordur kendisi
-serpil25 Metin İngeç benim doktorum kendisi zaten riskli gebelik uzmanı ben çok memnunum daha önce kayıplarım vardı sayesinde şu an sorunsuz bir hamilelik yaşıyorum 31 haftalık oldum muayene ücreti pahalı ama sıkıntılı bir süreciniz varda eğer gidebileceğiniz en iyisi kendisi
miroscumm bebegimmzgl hümeyra hanıma hiç gitmedim buharada Fatma Hanımdan başka kimseye gitmedim açıkçası diğerleri hakkında pek bilgim yok ama ben içlerinde en donanımlı olanın Fatma Hanım olduğunu düşünüyorum. Şehir Hastanesinde de Seray Kaya Topdağı var onada gittim bir kere oda cok tatlıydı memnun kalmıştım
bebegimmzgl miroscumm Berna aşır şehir hastahanesi deydi çok iyi bir doktordu ve çok tatlıydı ona takipliydim yaklaşık iki aydır buharaya geçti imkanım olsa hep ona giderdim
miroscumm Edanurr011 fatma hanım daha sakin, rahatlatıcı bir insan konuşması ve ses tonu bile insanı rahatlatıyor o yüzden çok seviyorum ikisinide deneyin hangisinden memnun kalırsanız ona devam edersiniz