Ecrinlina_11 Ve beklenen o heyecanlı doğumu dun gerceklestik.Belden ugusturmali bir doğum yaşadım ve hiç korkulacak birsey olmadığını anladım iyi ki belden ugusturmali olmuşum
Rbabtn Ecrinlina_11 gözünüz aydınnn olsun bende pazartesi sabahı doğuma giricem inşallah sizin gibi rahat geçer ☺️☺️ korkuyorum heyecanlıyım istemsizce kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama zorlanıyorum sigaraya yöneliyorum gibi canımda sıkılıyor
Esoege Hayırlı olsun 🌼 bebek doğduktan sonra sizi tam uyuttular mı acaba kısa bi süre ? Öyle bişey duydumda
Ecrinlina_11 Esoege evet normal uyur gibi uyuyup uyandım tuplerim de bağlandı hemen çıkamadım doğumdan
Ecrinlina_11 Anonim0527 çok teşekkür ederim bugün 3.gunum bel ağrım bugün başladı oda arada oluyor çok şiddetli bir ağrım degil
Ecrinlina_11 Rbabtn asla ama asla canınızı sıkmayın hiç bir şey hissetmiyorsunuz birde bebeğinizin dünyaya gelmesi herseye bedel oluyor inşallah çok güzel bir doğum gecirirsiniz sizde