İyi akşamlar arkadaşlar daha öncede konu açmıştım kalp atışı görmedi diye doktorum sonradan içim rahat etmeyince başka bi doktora gittim bebeği de kalp atışını da gördü sat a göre 7+1 dim ama doktor 6+2 sin demişti bugün akşama doğru kanama yaşadım hemen acile gittim acil doktoru da kalp atımı var ama daha küçük sesini duyamayız ama kese etrafında biraz kanama alanı var dedi korkuyorum böyle olup sağlıkla bebeğine kavuşan var mı