Merhaba bugün 37+3 üm.ikinci çocuğum.9 sene önce doğum yapmıştım.normal dogumdu ve 40 haftada olmuştu.ama bu hamileligimde aşırı sikayetlerim var kasık ağrım bel ağrım baskı.40 haftaya kadar beklemeden doğurmak istiyorum artık.dogumu hızlandırmak acilmayi hızlandırmak için neler yapmalıyım.bedenende çok yoruldum ağrıdan sancidan, uykusuzluktan