AybenYB çok yiyorum ben de bu sıra, aynı haftadayız. bir haftadır tuvalete çıkamıyordum bence dikkat edin ağrılar içinde kaldım, doğum ağrısı gibi zeytinyağı içtim ilaç kullandım ancak çıkabildim tuvalete bugün dünyaya tekrar gelmiş gibiyim. Bence çok yemenin ve şişmenin hiçbir yararı yok. Bundan sonra hep az ve sık yiyeceğim