yeni_anne2 Esrakalkanc kendiliğinden gitti pek bişey yapmadım şahsen yeme içmenize dikkat edin biraz hamur işi karbonhidrat vs
Sumiire Esrakalkanc ilk aylarda ağır egzersizler öneriliyor maalesef yürüyüş bisiklet falan yapabilirsiniz birde emzirme döneminde sağlıklı beslenilirse kilo veriliyor istemsiz
deniz_95 Esrakalkanc bol bol emzirdim 2. Ayımda hamilelik öncesi kiloma geri gelmiştim. Ama iştahım çok yoktu.
MorKelebek54 Esrakalkanc bisey yapmadim valla hamile kalsigim kiloya dondum sadece sezaryan gobegim var o kadar.
Esrakalkanc deniz_95 benjm de hıc ıstahım yok sadece sut yapan saglıklı seyler yiyorum kac kılo verdiniz toplam
deniz_95 Esrakalkanc 23 kilo. Ama benim vücudumda inanılmaz ödem vardı. Belki onun da etkisidir bilemiyorum tabii.
BenimBalBidigim Esrakalkanc 61 ile hamile kaldım 76 ile doğuma gittim şu an 3.5 aylık bebeğim 61 kiloyum ve hâlâ gitmeye devam ediyor … Kendini zorlama ama hareketli ol canım bol su iç düzenli beslen ben meyve bol yiyen biriyim bol meyveni tüket. Ayrıca sakın ama sakın kafana takma çevreye bakma akışına bırakınca çok güzel gidiyor 😘
G-2012 Esrakalkanc benim de bebeğim 32 günlük ☺️sezeryanlw doğum yaptım benim de hala var ama ben boydan çok belli etmiyorum çok kasmayın kendinizi daha yenisiniz yavaş yavaş vücut kendini toparlıyor
Melikeakkc Esrakalkanc emzirme sürecim bitince eski halime döndüm. 25 kg almıştım 2 yılda yavaş yavaş gitti
Babyloadinggg İlk doğumumdan iki ay sonra emziren anne diyeti yapmıştım ve iki ayda eski kiloma dönmüştüm nerdeyse. Sezeryan göbeği falanda yoktu eskisi gibiydim. Şimdi tekrar hamileyim bakalım inşallah yine aynı şekilde verebilirim
Esrakalkanc Babyloadinggg ben de emzırıyorjm gobegım cok yumuşak ya dıkkat edıyorum yedıklerıme umarım gider kılolar