Arkadaşlar erken doğum olabilir dedi doktor suyum azaldı kayınvalidem kalmaya geldi yardıma ama bütün işi yapınca kendimi rahatsız hissediyorum benide çağırıyor zaten eşimde her şeyi annesi yapıyor diye bana bi değişik davranıyor tavırlı annesine üzülüyor napacağımı bilemedim hareket edersem suda azalma olur mu