Merhaba hanımlar,
İkinci gebeliğimin 12. haftasındayım. Şükürler olsun ilkine göre daha iyi geçiyor gebeliğim ama ilkinde doğuma kadar beni perperişan eden sindirememe problemlerim bu sefer çok daha erken başladı. Zaten bulantılar da devam ederken yediğim ne varsa her şey midemde gaz yapıyor ve asla hemen çıkmıyor bu gaz. Kıvranıyorum sızlanıyorum, epey sonra çıkıyor ancak öyle rahatlıyorum ama hoop tekrar acıkmış oluyorum her şey başa sarıyor. Bu zamana kadar hiç kusup öğürmemişken son günlerde bir de gaz olduğunda öğürmeler başladı. Kusma değil asla ama hayatı zindan ediyor. Yürüyünce daha kötü oluyor ne yapsam bilemedim, var mı benzer şeyler yaşayan? Tecrübesi olan? O kadar ihtiyacım var ki anlatamam, 6 ay nasıl geçecek diye her gün ağlar oldum ki isteyerek hamile kaldım 😔