Esmerannee1080 Kizlar 37 haftalik gebeyim iki kere cati muaynesi oldum kastigimda zor oluyor evet ama ikincide alistim cok zor gelmedi ama dun bir kez daha oldum resmen cok kasildim ve canim cok yandi ebe bana normal yapamazsin sezeryan ol dedi cok korkuttu boyle olupta normal yapaniniz oldumu nasil duzeldiniz ben napicam bilmiyorum
Glenyldz Esmerannee1080 çarın darsa bebegi riske atmamak için sezeryan derler doktor yapmadımı size muaneyi
Esmerannee1080 Glenyldz yapti catimda bir sıkıntı oldugunu soylemedi ben muaynede kendimi cok kastım zor baktı