Beyza_19 Benimde İlk gebeliğim , plasenta previa dan dolayı zorunlu sezaryen olacağım 17 mart’da , bende çok korkuyorum , spinal anestezi ile olacağım.
Olabildiğince pozitif hikayeler okuyup kendimi motive etmeye çalışıyorum.
Umarım sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız bebişlerimizi 🌸🙏 Korktuğumuz bumuydu yani dediğimiz kolay rahat acısız ağrısız bir sezaryan doğum gerçekleştiririz inşallah 🙏 Tüm hamişş annelerimiz içinde 🌸